Проблема, над вирішенням якої працюватиме ТГ вчителів природничо-математичного циклу у 2018-2019 н.р.
«Формування особистості учня на основі якісної освіти, розвитку його творчих можливостей, самовдосконалення через підвищення рівня професійної компетентності педагогів у просторі сучасних освітніх технологій на уроках природничо-математичного циклу»
Завдання, над якими працюватиме ТГ вчителів природничо-математичного циклу.
1. Використання нових технологій в навчальній діяльності, технологій соціального моделювання, творчо-розвиваючих технологій.
2. Профорієнтація, готовність до професійного самовизначення учнів.
3. Розв`язування практичних задач на уроках біології, хімії, фізики, математики, інформатики. Вироблення в учнів умінь практично застосовувати набуті знання, користуватися джерелами інформації.
4. Удосконалювати педагогічну майстерність засобами:
а) курсового підвищення кваліфікації;
б) участі вчителів природничо-математичного циклу в районних семінарах, шкільних МО, педрадах і т.д;
в) підвищення рівня майстерності шляхом самоосвіти.
Питання, над якими працюють члени ТГ:
- Цяпенко К.В.– Формування в учнів інформаційних компетентностей шляхом використання програмних засобів з фізики.
- Зволінська В.П. - Розвиток пізнавальної і творчої активності учнів на уроках математики з використанням сучасних освітніх технологій.
- Лєва В.С. - Формування в учнів інформаційних компетентностей шляхом використання програмних засобів з хімії.
- Сніжна О.М. -
- Король О.П. - Розвиток пізнавальної і творчої активності учнів на уроках біології.
- Шкаранда Н.В.- Розвиток пізнавальної діяльності, активності, самостійності учнів як шлях до формування особистості